Pressutskick - VIKTIGT!! (läs om du läste förra...)

Lisa Blohm blohmlisa at yahoo.se
Tors May 13 21:58:25 CEST 2004

Hej igen,
insåg när jag just hade tryckt på "sändknappen" att jag gjorde något väldigt dumt när jag sade att jag bara har med de SM-deltagare som uttryckligen har sagt ja i pressutskicket. Det är dömt att misslyckas. Därför tar jag mig friheten att lämna ut namn och telefonnummer till dem som inte säger nej - det är ju var och en fritt fram att avböja att vara med om en journalist hör av sig. Men då har ni i stället till och med söndag att ge ert veto. Jag hoppas att ingen misstycker till denna ordning och i första hand kommer jag givetvis att ha med namn på folk som uttryckligen har sagt att det är okej.
Lisa

Höstrusk och grå moln - köp en resa till solen på Yahoo! Resor